UnitedTears

Honey, I'm home

Publicerad 2013-12-22 18:22:16 i Allmänt,

Det är snart jul och jag har ingen julkänsla alls! Att ligga sjuk i två veckor gör ju inte mycket till att hjälpa den känslan. Lussekatter och pepparkakor har bakats mer på tvång än av lust. Det har dock smakat bra ändå! Glöggen likaså.

Nu är jag nog ur sjukdomstiden i alla fall. Jag lyckades få mig ett helt, ordentligt pass på gymmet idag. Små muskler fick tränas och jag blev både svettig och ansträngd. Nu kliar inte kroppen lika mycket längre. Oh my, can it really be that I am back??

Julfin i håret är jag också! Äntligen har det slitna försvunnit och några justeringar gjorts. Nu är det snart dags att dra sig hemåt och göra redo inför morgondagen, sista jobbdagen innan jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela