UnitedTears

Fest i sommarstugan var en stor hit!

Publicerad 2013-06-29 19:39:28 i Allmänt,

Det senaste dygnet har varit helt otroligt! Hela veckan har jag sett fram emot fredagen och den blev mer lyckad än jag kunde drömma om. Med underbara människor blev det fest i stugan igår. Vi grillade, badade, spelade kubb och sedan spel inomhus när knott och mygg dök upp.

Ett nattadopp fick vi också. Det var... så där lagom behagligt... Men roligt! Halv fyra tog vi gamlingar och bäddade i ordning sovrummet för att sova och lät de andra sitta uppe i vardagsrummet. Vi var trötta. Hela mitt huvud snurrade av tröttheten vilket gjorde det mycket skönt att krypa till kojs.

Efter ca tre timmar sömn gick jag klarvaken upp vid halv nio. Jag och Petter improviserade frukost och satte oss på morfars altan. Jag hade med mig filbunke. Ingen höjdare! Slemmigt och smaklöst och fick mig att tänka på ... andra saker än ätbar fil... Det var mysigt att sitta där i alla fall. Snart fick vi även sällskap av Andreas. Vi tre gamlingar var nu samlade.

Efter att ha städat i ordning lite tog vi båten och körde runt på sjön, med en av oss på ring efter. Det var otroligt roligt! Fantastiskt roligt och trots att jag hade frusit så innan kände jag mig mycket levande.

Med andra ord, ett fantastiskt dygn med fantastiska människor! Dessa personer är verkligen underbara! Så fort tröttheten har lagt sig (jag somnade till Breakfast at Tiffany's förut när jag bara skulle vila ögonen) kommer jag att leva på det här lääääänge. Jag har jordens bästa vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela