UnitedTears

Tar dagen som den kommer

Publicerad 2013-03-25 22:52:03 i Allmänt,

Igår bestämde jag mig för att ta denna dag som den kom. Jag gick inte upp förrän halv 9 och tog då en promenad som slutade med frukost hos mina föräldrar. Därefter en stunds pluggande med Disney till sällskap. Dock har min lägenhet total syrebrist när solen tittar fram så jag gick snart tillbaka med Disney, besökte min granne biblioteket och drog sen till universitetet. Där väntade en workshop klockan 16 och medan jag klockan skulle bli just 16 satt jag ute i solen och pluggade.

18.27 fick jag äntligen röra mig hemåt efter en trevlig workshop! Det blev promenad hela vägen hem vilket var hur skönt som helst! Vädret var fint och allt kändes bara väldigt vackert!

Väl hemma väntade lite mer plugg och min brittiske vän, Jack, som spelade gitarr för mig över Skype. Jag satt med gåshud medan jag skrev mina frågor.

Nu är huvudet lagom mycket äggröra. Jag ska testa mig på lite mindfulness och försöka sova nu. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela