UnitedTears

På resande fot

Publicerad 2015-08-01 07:38:40 i Allmänt, Resor,

Mina sex arbetsveckor är nu slut. Hur det gick till vet jag inte. Det gick oerhört fort! I och med det och det dåliga vädret börjar jag få Uppsalalängtan och se fram emot skolan. Först! En helg i Stockholm och Pride. Snart! En vandringsresa till Norge med mamma som jag verkligen ser fram emot. Få vandra i de norska bergen känns verkligen som en underbar upplevelse. Nu får jag inte glömma ta med mig kameran bara. Min jättebraiga, billiga kamera som är bättre på suddiga bilder än något annat.


Under min tid hemma har jag äntligen kunnat laga en massa mat, baka och läsa. Det var jättelänge sedan jag fick så mycket ro och tid till dom sakerna. Det får mig att längta än mer efter en egen lägenhet snarare än korridorsboende. Som det ser ut lär det väl bli minst en termin till i korridor. Det är åtminstone skönt att inte vara ensam.

Nu ska jag försöka blunda lite mer. Gick upp halv sex för att ta tåget kvart i sju imorse. Stockholm, here I come!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela