UnitedTears

Prova ny träningsform

Publicerad 2015-11-16 09:51:45 i Allmänt,

Kors i taket! Igår gick jag på jympapass på gymmet. Det trodde jag aldrig skulle hända! Eftersom det var ett intensivpass ochdå tänkte jag att det inte skadar att testa. Motivationen fanns ändå inte till egen träning. Det visade sig vara jätteroligt, utmanande och svettigt. Jag insåg att jag är oerhört stark i benen och har relativt bra flås. Överkroppen är däremot oerhört svag. I och med värken i rygg och axlar som har återkommit har jag än en gång försvagats. Det hoppas jag kunna råda bot på snart eftersom en tid hos sjukgymnasten är inbokad igen. Undrar om mitt liv kommer gå ut på ständiga besök hos sjukgymnast. Trots att kroppen är så stark är den även så oerhört klen. När det gäller axlarna hjälper det givetvis inte att sitta med huvudet böjd över en bok och sitta stilla framför dator och på föreläsningar hela dagarna. Nu ställde jag upp boken i bokstödet vilket faktiskt hjälper mycket! Då slipper jag lägga vikt på uppskjutna axlar och böja kroppen fram. Det är lättare att sitta rakt med god hållning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela