UnitedTears

Nya lägenheten inredd

Publicerad 2016-04-26 10:15:13 i Allmänt,

Efter mycket slit och många svordomar är lägenheten så gott som klar. Hade det inte varit för all fantastisk bär- och shoppinghjälp som jag har fått hade det inte gått lika smidigt som det har gjort. Nu har alla nära och kära slitigt nog. Det sista hjälpte mamma och Robin mig med i helgen. Lite nya IKEA-möbler och en nygammal soffa. Tålamodsprövande men vi tog oss ur det i ett stycke. Det är verkligen skönt med ett eget ställe. Bara att ha kompisar över känns annorlunda när jag bor här. Det blir roligare och mer avslappnat på något sätt. Här är i alla fall lite bilder på mitt ställe. 














Det är ingen dålig utsikt som jag har från sovrumsfönstret. Lekpark, grönt och allt.

Kommentarer

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Publicerad 2016-04-26 10:21:10

Bra det blev :D

Svar: Tack så mycket! :D
Alexandra

Postat av: mamma

Publicerad 2016-04-27 17:45:46

Så jättefint!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela