UnitedTears

Snö som faller

Publicerad 2017-11-20 15:15:14 i Allmänt, Studentlivet i Uppsala,

Inatt vaknade jag av att det var lite kyligt i sovrummet. Fönstret var som vanligt öppet för att hålla sovrummet svalt. Jag gick upp för att stänga det och när jag såg ut genom fönstret möttes jag av en ljuvlig syn. Parken utanför mitt fönster var täckt av snö. Vit, orörd snö. På morgonen vaknade jag och skuttade fram till fönstret för att se att snön fortfarande låg kvar. Lika vackert fanns det där. Det var fint att promenera till föreläsningen i den friska, snödoftande luften. När jag kom hem började den falla, virvla lite igen. Vita flingor som bygger upp förväntan till jul.
 
(null)

(null)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela