UnitedTears

Rhodos

Publicerad 2017-10-10 20:27:24 i Allmänt, Resor,

Det är ganska skönt här på Rhodos. Soligt och varmt. Lätt att röra på sig. God mat. Ja, det går inte att klaga. Lite färg och energi inför mörkret. Jag som älskar vintern insåg förra året att jag ändå mår mycket bättre av lite solljus och värme. Det gjorde min vinter mycket enklare förra säsongen. Det var ett bra val att åka hit!


Idag tog vi en promenad till Rhodos stad, tog oss hem till lunch, hoppade i havet och lekte en lång stund innan vi gick upp på stranden igen. Där var det lite kallt och det dröjde inte länge innan jag gick mot poolområdet igen. Lite Zumba på det. Dusch, plugg med en gin&tonic, sedan middag. Zumba har jag kört tre gånger sedan vi kom hit. Pilates och stretch samt en egen, fruktansvärt tungt, löprunda har jag också hunnit med. Imorse hade de yoga men då gick vi som sagt till Rhodos stad. Får ta det på fredag istället! Även om inget håller någon, för mig, avancerad nivå är det skönt att få röra på sig. De här passen anordnar alltså hotellet. Jag behöver inte ens tänka själv! Eller byta om. Bara lite vardagsmotion för att liva upp det lata solstolshänget.

Hotellet har inget gratis internet och jag är inte sugen på att betala €1 per timme. Därför blir det inga bilder. Det klarar inte min extremt bra mobildata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela