UnitedTears

Höghöjdsbana i Arvika

Publicerad 2017-09-04 16:58:30 i Allmänt,

Förra veckan fyllde lilla lillasyster år. Kanske inte så lite. Myndig. 18 år. Hon kommer ju alltid att vara 8 år, men ja, biologiskt och lagligt sett är hon nu alltså myndig. Det är trots allt en ganska stor och viktig födelsedag och den förtjänar att firas. Därför tog Robin och jag med oss Maja och Esat till Arvika för en höghöjdsbana. "Åh, vad roligt! Och det här har vi ju gjort förut så det kommer gå galant", tänkte jag. Visst, det gick jättebra, men så fort jag kom upp där och skulle gå ut för första "bron" kände jag hur pulsen ökade och jag var tvungen att verkligen fokusera. Lyssnade jag till exempel för mycket på de andra som pratade kunde jag komma av mig helt. Roligt var det i alla fall! Det var riktigt roligt. Personalen var jättebra och trevliga och naturen runt om otrolig. Det var en perfekt plats för detta. Vi blev genast taggade på att testa den större och högre banan som finns i Uppsala.
 
 
 
 
 
 

Vindruvor från de andras trädgård. Häftigt! Inte trodde jag att det skulle gå att odla ätbara vindruvor utomhus i Sverige!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela