UnitedTears

Benen fick röra på sig

Publicerad 2018-08-21 21:51:03 i Allmänt, Jag älskar att springa, Livet som vuxen, Träning (fr 2019 -),

Efter krassligheten har jag äntligen varit ute och rört de två benen flera gånger i olika fart. Jag har promenerat mycket för att få igång kroppen, och det har övergått i lite löpsteg. Tre gånger har jag sprungit och det har varit ljuvligt! Bara att få göra det har varit skönt. Idag tog jag på mig mina five-fingers och behövde ta det lite lugnare, vilket resulterade i en runda som var behaglig och så där lagom "rensa hjärnan"-snabb. Vi får se vad benen säger imorgon, för jag har inte sprungit i dem på ett tag och aldrig den sträckan. Det ska nog bli bra det med! Dagen har trots allt varit genomgående bra och jag ville inte ens skrika på någon när jag cyklade till och från stationen!

Igår orkade jag inte springa utan tog en promenad istället. Strosade runt lite, och stannade vid hagarna i närheten där kommunen låter får beta. De studsade omkring och pratade högt. Jag önskar att jag visste vad de pratade om. Det hade varit kul. De verkade lite oense, men vad vet jag! Kameraskygga var de i alla fall - kunde inte stå stilla tillräckligt länge...

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela