UnitedTears

...

Publicerad 2018-08-15 12:34:06 i Allmänt, Livet som vuxen,

Sedan min semester har jag mått sådär. Ont i halsen, hängig, trött. Jag har kunnat träna lite, men inte mycket och inte bra. Efter en fantastisk helg med dop av min brorsdotter sa kroppen nej. Jag fick huvudvärk, kände mig febrig och mådde inte bra alls. Förhoppningsvis innebär de här dagarna av inte bra mående till att jag blir tipptopp senast nästa vecka! Jag vill ha min energi tillbaka. Kunna ut och springa igen, gymma, må bra och ha kul.

(null)
Från extrem sommar till höst, över en natt. Jag klagar inte!

(null)
Den här stolen skulle ha kommit till Uppsala för en tid sedan, men den är stor och hade elaka skruvar vilket innebar att den blev kvar där den vad. Nu lyckades jag dock få isär den för att transportera, och den är äntligen på plats i vardagsrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela