UnitedTears

En rofylld dag

Publicerad 2018-12-15 19:38:29 i Allmänt, Livet som vuxen,

Ända sedan jag började göra årets julkort har jag känt att det har varit lättare att komma ned i varv. För att kunna göra kort krävs att en faktiskt tar sig tiden att sitta ner och klippa och klistra. Att klippa och klistra tycker jag är kul och det får mig att koppla av. Med alla julkort skickade hade jag  inget pyssel att göra idag, men för att fortsätta att ta det lugnt tog jag med mig min bok och la mig på soffan för att läsa. Resten av dagen har fortsatt i samma spår. Jag har läst, gjort lite yoga, läst lite mer, lekt med bildredigeringsprogram, promenerat i snön, lagat mat och läst och yogat lite mer. För ovanligheternas skull har dagen rört sig i behagligt tempo, både i tid och stressnivå, och det är jag tacksam över.

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela