UnitedTears

Tungt att vakna

Publicerad 2018-12-11 07:45:15 i Allmänt, Livet som vuxen,

Idag var det tungt att vakna och gå till gymmet. Jag tittade på sängen och klockan flera gånger, övervägande. Stanna i sängen och sov 45 minuter till... Eller gå upp och träna... Med vetskapen att jag med stor sannolikhet inte skulle orka träna imorgon tänkte jag att det är lika bra att hålla fast vid rutinerna, även om det resulterar i att jag bara kör rörligheten. Till slut tog jag mig alltså iväg. Körde just rörlighet, längre än vanligtvis, och sen höll jag mig till pilatesbollen och den egna kroppsvikten. All träning är bättre än ingen träning sägs det ju, och jag är nöjd över att ha kommit iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela