UnitedTears

Dansdags!

Publicerad 2018-02-07 09:01:22 i Allmänt, Resor, Studentlivet i Uppsala,

Med en temperatur på bortåt -8 till -12 grader har jag lagt springandet lite åt sidan. Det är alldeles för kallt eftersom jag tycker att det är jobbigt med -6 grader. Istället får den här veckan handla om gym - styrka. Och dans! För ikväll börjar dansen igen! Det ska bli kul och intressant att se vad den här terminen har att erbjuda. Även om jag har varit dålig på att träna på egen hand har jag saknat det.

Dans - afrobeats - Afrika. Jag har fått en enorm längtan efter Afrika igen. Jag ser folk som är där och känner hur mitt hjärta vill dit. Om bara en dryg månad åker vi till Sydafrika och då kommer jag få vissa av de underbara delarna! Jag längtar oerhört mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela