UnitedTears

En andra arbetsdag

Publicerad 2018-01-25 19:52:01 i Allmänt, Studentlivet i Uppsala,

Redan efter två dagar på jobbet känner jag att jag trivs oerhört bra! Det är självständigt, men de förväntar sig inte att jag ska kunna allt än. En relativt lång inlärningsperiod är inräknad. Det känns bra och gör att det blir lättare att faktiskt lära sig. Jag har idag hoppat mellan femtioelva olika saker innan jag började få saket gjort. Ibland är det bra att börja med att förstå vissa saker innan en gör dem.

Självständighet men hjälpsamma kollegor uppskattar jag. Likaså atmosfären som finns där. En avkopplad miljö, skämtsamma, lättsam. Idag avslutades dagen även med en after work. Lika lättsam och härlig den!

Dag två och jag känner mig redan hemma. Det skulle jag vilja påstå är ett bra första intryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela