UnitedTears

Allt gott har ett slut

Publicerad 2018-07-26 21:51:19 i Allmänt, Livet som vuxen,

Åter i Uppsala där 29 grader känns svalkande. Efter två veckor på Landet, med stekande sol och många dopp i sjön är jag nu hemma i min egen lägenhet igen. Lite färgglad och öm, och med lite ränder (osynliga enligt vissa, men jag håller inte med). Det är så det blir när en har haft roligt i vattnet, på flytbryggor, med badleksaker och genom brygghopp. Lite träning, cykling och annat skoj bidrar också till de glada färgerna och trötta musklerna. 

Det har varit en fantastisk semester. Jag har fått koppla av, legat i solen och läst och läst, men också fått träffa familj och vänner, tränar och haft mycket roligt. Nu har jag tre dagar kvar innan jobbet börjar igen, och även om både kropp och knopp hade uppskattat lite mer vila känns det ändå okej att börja nu. Det ska bli kul att träffa kollegor igen.

(null)
Daimglasstårta

(null)
Åh, vilken vacker solnedgång.

(null)
Cykelrunda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela