UnitedTears

En ljuvlig joggingutflykt

Publicerad 2018-07-10 16:10:37 i Allmänt, Jag älskar att springa, Livet som vuxen, Träning (fr 2019 -),


Gröna fält, fylliga träd, smala stigar och fjärilar som rör sig i gräset. Snåriga stigar, rötter och stenar, fågelkvitter och utmaning. En joggingrunda i naturen, som var såväl krävande och rolig. Mycket rolig! Så fort jag kom in i skogen, och bort från gräs och allergi, njöt jag ordentligt. Naturens utmanande terräng var minst sagt uppfriskande. Nästa gång ska jag dock bege mig rätt in i skogen, och skippa gräs och fält, även om de är fina. Andningen lär må mycket bättre av det.

(null)

(null)

(null)
Trött person på väg hem från skogen. Det där med semester är härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela