UnitedTears

The Script gjorde mig frisk

Publicerad 2018-03-07 22:39:59 i Allmänt, Jag älskar att springa, Studentlivet i Uppsala,

Veckan har bjudit på en hel del bra energi faktiskt. Veckans första dag avslutades starkt med konsert i Stockholm. The Script var där och jisses vilken upplevelse! Jag älskade varje sekund av showen. Ett grymt band, med fantastisk musik, oerhört duktiga och väldigt ödmjuka. De strålade glädje och interagerade med publiken konstant. Antingen genom att ge oss instruktioner eller genom att gå ned i publiken. Jordnöra, begåvade artister. Stämningen var jättebra, bandet strålade glädje och energi (trots att de tydligen vara sjuka) och de spelade alla de bästa låtarna. Vi dansade och sjöng och till sista låten fanns det ingen röst kvar att sjunga med med. Jag kommer inte glömma den konserten i första taget, utan är oerhört tacksam att jag fick möjligheten att se dem. Energin hade jag med mig hela gårdagen också. Kanske var det den som gjorde mig frisk och pigg igen!

(null)
Det obligatoriska "köpa t-shirt efter konsert" möjliggjorde gårdagens outfit.

Efter en tid med inte så bra dagar har jag nu haft en mycket bra dag! Jag fick äntligen sova ordentligt. Även om jag har sovit tidigare har det känts som att jag inte har gjort det. Imorse när jag vaknade kände jag mig ändå på gång att bli utvilad. Det är en bra start och kroppen och knoppen har äntligen haft energi igen! Jag orkade gå till och från universitetet (både igår och idag), samt till Ica senare OCH jogga på kvällen. Dessutom orkade jag ett möte på universitet, flera timmars skrivande på hemtentan och avkoppling med yoga och skrivandet nu. Än så länge känner jag mig inte ens kraschad. Givetvis tänker jag inte utmana ödet utan är i säng nu och kommer förhoppningsvis cykla till stationen imorgon istället för att gå, och ta kvällen ledigt när jag kommer hem från jobbet. Det är ändå skönt att börja komma tillbaka till rätta jaget igen.

(null)
Gårkvällens muffinsbak

Lite (iphone-)bilder från konserten
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela