UnitedTears

Badrummet är klart!

Publicerad 2018-11-01 07:38:21 i Allmänt, Livet som vuxen,

Nu är det ett tag sen det uppdaterades här senast. Jag har varit alldeles för trött efter jobbet. Nästan varje kväll har jag slocknat redan innan tio, och det trots att D har rört sig i rummet också. Nu när badrummet är klart och jag har flyttat hem igen är jag dock tröttare än någonsin! John Blund hittar mig inte där. Inatt rasade även en av hyllorna i badrummet. Av någon anledning märkte jag inte det, men när jag såg det kunde jag inte koppla av igen. Var ligger glaset? Har slangen till tvättmaskinen gått sönder? Kan jag använda hyllorna igen, eller kommer åka ner igen? Jag vill städa undan! Det är mitt i natten, jag kan inte städa undan. Så många orosområden. Det ovanpå tröttheten och frustrationen över att vara trött och småsakerna som gått fel. 

På den positiva sidan är badrummet jättefint, och jag är jättenöjd! Hela arbetet gick snabbt och smidigt, och ser ut att (utöver hyllorna som jag hade köpt själv) ha hög kvalitet. Just nu känner jag att jag aldrig vill flytta ifrån det badrummet! 

(null)

(null)

(null)

När jag skulle flytta hem igen och behövde ta mina saker från Flogsta fick jag en fantastisk snilleidé (som jag kan ha inspirerats av av andra). Med ett gummiband satte jag fast rullväskan på pakethållaren och det har nog aldrig varit lättare att av egen kraft transportera en sådan väska.

(null)

(null)

Nu är det bara två dagar kvar till helgen. Då blir det vila för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela