UnitedTears

Galenskaper när mamma är på besök

Publicerad 2018-11-18 20:12:40 i Allmänt, Livet som vuxen,

Min bild av en lugn och slapp söndag är tydligen att handla för veckan, få mamma att hjälpa mig möblera om i sovrummet, städa sovrummet, följa mamma till tåget, gå till Clas Ohlson, promenera hem, städa skåp och bland badrumssaker, köra två tvättmaskiner och slutligen laga mat för veckan. Jag är alldeles väldigt mycket slut nu! Det har dock varit en bra dag och förhoppningsvis går det nu att sova i sovrummet utan att vakna femtioelva gånger på grund av skrikande barn på andra sidan väggen.

(null)
Förhoppningsvis blir det inga fler sådana här bilder.

Mamma och jag fick även utföra någon form av stôlleryck, vilket brukar vara mer regel än undantag för oss. Vi behövde inte röra oss för det.

(null)

(null)

(null)

Igår var på Jöback och det var en fantastisk show! Jag älskade den, och det var också en tradition som mamma och jag har. Det var så skönt, för vi gick upp och hade gott om tid att röra oss till Stockholm, äta och även fika innan det var dags för Jöback. Kvällarna spenderade vi sedan med fåniga julfilmer, och massa godis och popcorn, vilket var alldeles lagom för båda dagarna! Det har med andra ord varit en jättehärlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela