UnitedTears

Trög vecka

Publicerad 2018-10-04 20:39:21 i Allmänt, Livet som vuxen,

Den här veckan alltså... jag har väl inte varit mitt mest glada, positiva jag. Det har varit en tung, lång vecka. Träningen har känts okej, även om det inte har varit jättemycket av den. Jag trodde att jag skulle få mycket idag, när jag stannade hemma för att ta emot kakel och klinkers till badrummet. Klädd och redo väntade jag på leveransen, och visst fick jag gratis träning, men en tredjedel av leveransen saknades. Det här resulterade därför i samtal efter samtal för att försöka få dem på plats. Ingenting... har jag tur får jag dem imorgon. Förra veckan bråkade jag med Netonnet, och har fortfarande inte fått tillbaka mina pengar, som alltså aldrig reserverades utan drogs direkt. Den här veckan om kakel. Nu är jag riktigt, riktigt trött. Lyckligtvis är personalen verkligen trevliga och hjälpsamma den här gången. Det är alltid positivt när det går fel.

Snickaren var här idag också, vilket också var positivt. Kontraktet är påskrivet och skyddsplasten är redan utlagd. På måndag börjar arbetet och jag kommer än en gång bo i studentkorridor. Och åka till Mallorca på onsdag. Den resan kommer bli oerhört skön och rolig och välbehövd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela