UnitedTears

Energidepån har fyllts på

Publicerad 2018-09-23 12:19:02 i Allmänt, Livet som vuxen,

Vilken helg det har varit! Vilken fantastisk och energigivande helg. I fredags fick jag besök av Petter och Anna och vovve. Middag, rom och cola och småprat ändå till lördag. Efter en härlig frukost gick vi till torget för en skördemarknad, sen promenad in till stan, till kyrkan, till falafeln och hemåt igen. Ett alldeles fantastiskt dygn!

(null)

Det efterföljande dygnet var också jättebra! Jag tog min MTB och cyklade mot skogen. Planen var att sätta mig någonstans och läsa, koppla av, njuta av naturen. Det gick inte jättebra dock, eftersom kroppen först inte var glad av att cykla, och sen inte hittade en bra väg att cykla på. Det slutade istället med att jag bara cyklade på lite olika ställen, men det i sig blev också avkopplande. 

(null)

(null)

För första gången på länge känner jag äntligen att jag har mycket härlig energi i kroppen, och känner mer avkopplad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela