UnitedTears

Jag testade längdskidorna

Publicerad 2019-01-25 18:04:26 i , Allmänt, Träning (fr 2019 -),

Det var inte graciöst igår, inte. Inte heller särskilt stabilt. Jag åkte nog mer bakåt än framåt, och att använda benen var ju rent omöjligt. Jag kände mig superfånig som famlade runt på gården, men det var roligt. Förvånansvärt roligt! Annars är jag ju inte ett fan av att göra saker som jag tycker är frustrerande svårt. Den här gången kändes det däremot mer som en utmaning. Om jag har tur kan längdskidor bli min nya grej!

(null)

På vägen hem från jobbet letade jag upp spåret som internet sa fanns i min närhet. Det var precis där jag förväntade mig att det skulle vara och imorgon ska jag ge mig på det. Förhoppningsvis utan att vara i vägen för andra åkare. Det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela